کمی دوستم بدار

دوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشد

دوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشد

دوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشددوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشددوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشد
,دوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشد
دوستم بدار - press-online.ir

دوستم بدار - press-online.ir

دوستم بدار - press-online.irدوستم بدار - press-online.irدوستم بدار - press-online.ir
,دوستم بدار - press-online.ir
mohsen7070 - محسن - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

mohsen7070 - محسن - شبکه اجتماعی وزین فیس نما

mohsen7070 - محسن - شبکه اجتماعی وزین فیس نماmohsen7070 - محسن - شبکه اجتماعی وزین فیس نماmohsen7070 - محسن - شبکه اجتماعی وزین فیس نما
,mohsen7070 - محسن - شبکه اجتماعی وزین فیس نما
sara-joon: کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ ...

sara-joon: کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ ...

sara-joon: کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ ...sara-joon: کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ ...sara-joon: کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ ...
,sara-joon: کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ ...
دوستم بدار شاید فردایی نباشد

دوستم بدار شاید فردایی نباشد

دوستم بدار شاید فردایی نباشددوستم بدار شاید فردایی نباشددوستم بدار شاید فردایی نباشد
,دوستم بدار شاید فردایی نباشد
هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ...

هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ...

هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ...هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ...هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ...
,هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ...
دوست داشتم اما نفهمیدی

دوست داشتم اما نفهمیدی

دوست داشتم اما نفهمیدیدوست داشتم اما نفهمیدیدوست داشتم اما نفهمیدی
,دوست داشتم اما نفهمیدی
عاشقانه

عاشقانه

عاشقانهعاشقانهعاشقانه
,عاشقانه
دوستم بدار ، اندکی ، اما طولانی

دوستم بدار ، اندکی ، اما طولانی

دوستم بدار ، اندکی ، اما طولانیدوستم بدار ، اندکی ، اما طولانیدوستم بدار ، اندکی ، اما طولانی
,دوستم بدار ، اندکی ، اما طولانی
دوستم بدار...

دوستم بدار...

دوستم بدار...دوستم بدار...دوستم بدار...
,دوستم بدار...

  

دوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشد
دوستت دارم دوستم بدار شاید فردایی نباشد - ... کمی به جای من خداخدا کنی؟


دوستم بدار - press-online.ir
کمی دوستم بدار - کمی دوستم بدار...آن گاه از دل این کوه یخ آتشفشانی فوران خواهد کرد که فکرش را ...


mohsen7070 - محسن - شبکه اجتماعی وزین فیس نما
بازدید از این صفحه 141 بازدید; جنسیت مرد - مجرد; تاریخ تولد 1373/05/10; میزان تحصیلات لیسانس


sara-joon: کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ ...
کمی دوستم بدار آنگاه که از دل این کوه یخ آتشفشانی فوران خواهد کرد که فکرش راهم نمی کنی


دوستم بدار شاید فردایی نباشد
دوستم بدار شاید فردایی نباشد ... روی صورتش افتاده بود و موهایش کمی سفید شده بود.


هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ...
هیچ گاه تنها نیستم - دو فرشته مسافر ... - دوستم بدار،کمی اما طولانی


دوست داشتم اما نفهمیدی
کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم ... دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان ...


عاشقانه
همین امروز دوستم بدار .....شاید دیگر فردایی نباشد..... ... کمی هم تو بگو من ناز کنم.... نترس....


دوستم بدار ، اندکی ، اما طولانی
دوستم بدار ، اندکی ، اما ... منم که کلا خدای دستکاری کردن برداشتم کمی تغییرش دادم و شد ...


دوستم بدار...
دوستم بدار... - ... و بی واسطه روسری کمی بیاندیشم ! نخ و سوزن هم بده، برای زبانم می خواهم ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.